Subject: F4 kategooria ilutulestiku info ja teavitamine. 27.07.24 Logi tn 15. Tallinn
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: PPA Põhja <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 14:38:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Käesolevaga informeerime ilutulestikust kus kasutame F4 kategooria 
pürotehnilised tooted.

Ilutulestiku koht: Logi tn 15. Tallinn
Ilutulestiku kellaaeg.: 27.07.24. 22:55-22:59 (kestvus kuni 3 minutid)
Kasutatakse F4 kategooria pürotehnilised tooted  lennukõrgus on kuni 150 
meetrit

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ.  Registrikood 12749849
Tegevusaadress: Punane tn 40 Tallinn Harjumaa 13619
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152

Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976

- - -

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://tulepood.ee/>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Punane 40, Tallinn 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859

*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ilutulestikud> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood.ilutulestikud/>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist